Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jaki mechanizm stoi za tym, że wybrane strony pojawiają się na początku Twojej listy wyszukiwań? Nic w Google nie dzieje się przypadkowo, a za tymi ustaleniami kryją się złożone algorytmy i mechanizmy. Wiele firm, sklepów czy blogów, aby zaistnieć, postanawia wdrożyć działania mające na celu wspinanie się na wyżyny wyszukiwań. Trzeba jednak robić to umiejętnie, aby osiągnąć pożądane rezultaty lub zwyczajnie nie zastosować nielegalnych czynności. Umiejętne wprowadzenie zmian w celu znalezienia się w TOP 10 wyszukiwań określa się mianem pozycjonowania stron internetowych. SEO w Polsce oznacza, że są to działania on-site, czyli głównie treści, grafiki i kod strony, a w połączeniu z pozostałymi aktywnościami off-site tworzą całość, tzn. pozycjonowanie stron.

Krótka historia pozycjonowania

Rozwój internetu i pierwszych wyszukiwarek był początkiem pozycjonowania stron. Nie było to wówczas zbyt skomplikowane, gdyż zależało głównie od nagromadzenia słów kluczowych w nagłówkach, co z czasem stało się nadużywane. W związku z tym większą rolę zaczęła pełnić treść stron. Rozpoczęto tworzenie zaawansowanych algorytmów, które miały za zadanie analizę topologii sieci i blokujące próby modyfikacji niezgodne z zasadami. Określenie „pozycjonowanie” zaistniało po raz pierwszy w 2002 roku i było tłumaczeniem angielskiego „web positioning”. Algorytmy, które badają stronę, przeczesują tysiące elementów, aby oszacować wartość witryny. Stale ulegają modyfikacjom i tajniki ich działania nie są powszechnie znane. Aby dopasować się do ich wymagań, zaczęto poszukiwań różnych rozwiązań, które ulepszą stronę i zwiększą jej szansę na wysokie pozycje w wyszukiwarce. Jest to pracochłonny i długi proces, który trzeba przeprowadzić cierpliwie i umiejętnie, zatem stworzył miejsce w branży marketingu dla firm specjalizujących się w tym fachu. Nie każdy właściciel strony ma czas i i możliwości na zajęcie się tym samemu, więc warto sprawdzić cenę pozycjonowania stron, które zawiera monitoring pozycji i samodzielne sprawdzanie pozycji w Google.

Wpływ pozycjonowania stron na wyszukiwanie w Google

Pozycjonowanie stron to proces, który nie tylko wyniesie Twoją stronę na najwyższe pozycje w Google, ale zwyczajnie ulepszy Twoją stronę. Jak zmiany wprowadzane podczas pozycjonowania wpływają na wyszukiwanie w Google?

  • przejrzysty kod strony – Google najlepiej upodobało sobie strony napisane w HTML, mniej łaskawie podchodzi natomiast od Java czy Flash

  • przystępny CMS – zadbaj o wygodny w użytkowaniu CMS, który przyspieszy działanie i ułatwi publikacje

  • uzupełnianie metatagów – warto zadbać, aby słowa kluczowe odzwierciadlały treści strony – „title” i „description” ma kluczowe znaczenie dla kliknięć użytkowników

  • sprawdzanie pozycji w Google – monitoring pozycji pozwoli na kontrolę skuteczności naszych działań i ewentualne konfiguracje

  • hierarchia nagłówków – warto zachować w tekstach określony porządek nagłówków h1,h2,h3

  • wartościowe treści i atrakcyjny design – „content is king” i użyteczna zawartość poszukiwana przez użytkownika zawsze się obroni, jednak najpierw musi przyciągnąć do przeczytania jej atrakcyjny dla oka design strony

  • wybranie właściwych fraz kluczowych

Zalety pozycjonowania przez profesjonalistów

Znasz się na kodzie HTML? Wiesz, jaki CMS wybrać, aby działał sprawnie? Chcesz zadbać o monitoring pozycji lub łatwo sprawdzać pozycje w Google swojej strony? Oszczędź sobie nerwów i rozczarowań, wybierz profesjonalną agencję SEO Łódź, która ma wprawę w optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych i robi to skutecznie. Ceny pozycjonowania stron w Blumo są przystępne, a do wyboru proponowanych jest kilka pakietów. Zwiększ konwersję, rozwiń swój biznes, stań się gwiazdą wyszukiwarki Google z Blumo! Sprawdź cenę pozycjonowania stron.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here