Czy woreczki z nadrukiem to dobra reklama firmy?

Czy woreczki z nadrukiem to dobra reklama firmy?

Worki polietylenowe są najpopularniejszym rodzajem opakowań, ze względu na swoją praktyczność, wytrzymałość i inne pozytywne właściwości użytkowe. Jak się okazuje, worki papierowe i plastikowe mogą być również wykorzystywane w marketingu, do pasywnej reklamy i promocji marki korporacyjnej. Więc naszym zdaniem woreczki z nadrukiem to zdecydowanie dobra reklama firmy.

To jeden z elementów wizerunku firmy. Zaletą korzystania z markowego opakowania jest to, że taki nośnik reklamowy nie jest uciążliwy, a wręcz przeciwnie, pełni użyteczną funkcję dla użytkownika. A jeśli firma szuka dyskretnego efektu reklamy, ta metoda zostanie uznana za optymalną.

Woreczki z nadrukiem jak element strategii marketingowej

Celem każdej strategii marketingowej jest dotarcie do jak największego odsetka docelowych odbiorców. Jednocześnie przy minimalnym nakładzie środków. Idealnie nadają się do tego zwykłe foliówki, których używają wszyscy i wszędzie. Towar butików, supermarketów, sklepów, zapakowany w oryginalne, jasne i kolorowe opakowania z logo lub symbolami firmy, działa na rozpoznawalność marki i zwiększa lojalność klientów.

Worki foliowe z logo to uniwersalne opakowanie na:

  • markowe upominki dla klientów i partnerów;
  • wyroby rzemieślnicze;
  • dokumenty i materiały prezentacyjne.

Opakowania firmowe to zatem prosty, niedrogi i skuteczny sposób na zwrócenie uwagi na swoją firmę, dyskretne poinformowanie o produktach i ostatecznie przyciągnięcie klientów.

Jak zrobić atrakcyjne woreczki z nadrukiem?

Kilka ważnych czynników wpływa na wygląd toreb foliowych z logo:

  • kształt torby – preferowane są torby do pakowania, „koszule”, z otworem lub rączką;
  • rozmiar, grubość folii i kolor opakowania;
  • sposób nanoszenia logo.

Producent woreczków foliowych koniecznie weźmie pod uwagę każdy z tych czynników.

Jakie są zadania markowych opakowań z logo?

Torby polietylenowe na stałe wpisały się w życie człowieka – można je znaleźć w każdym domu. Dlatego produkty są aktywnie wykorzystywane do działań reklamowych. Opakowanie jest przenośne i kompaktowe, a dzięki zastosowanym symbolom staje się skuteczną platformą reklamową. Organizacja ma możliwość opowiedzenia o sobie dużej liczbie osób bez poświęcania dużej ilości czasu i pieniędzy. Jednocześnie produkt spełnia szereg innych funkcji:

  • pomaga w prawidłowym pozycjonowaniu firmy na rynku, tworzeniu trwałych skojarzeń w niszy, którą zajmuje wśród potencjalnych konsumentów;
  • zwiększa zainteresowanie innych marką i zwiększa jej popularność;
  • przyczynia się do kształtowania pozytywnego wizerunku i reputacji;
  • pomaga informować konsumentów o aktualnych i przyszłych promocjach, ofertach specjalnych czy zniżkach. Pakiet to świetny sposób na przekazanie informacji potencjalnym klientom.

Również podobny ruch reklamowy:

  • jest relatywnie tani w porównaniu z reklamą telewizyjną czy transportową;
  • gwarantuje produkcję dużych nakładów o dowolnym nakładzie w krótkim czasie;
  • umożliwia druk fleksograficzny lub czterokolorowy dowolnego zdjęcia, tekstu, obrazu na całej powierzchni kuli papierowej lub plastikowej.

Woreczki z nadrukiem jako reklama? – Warto!

Plastikowa torba z logo może stać się wizytówką organizacji, jeśli zostaną na niej wydrukowane dane kontaktowe — to kolejny sposób na zwiększenie liczby klientów. Jest to ważny element wizerunku marki, któremu należy poświęcić szczególną uwagę.

Jak pokazuje praktyka, logo firmy lub inne informacje reklamowe na opakowaniach działają. Zbuduj rozpoznawalność marki i pozytywny wizerunek firmy (zwłaszcza jeśli paczki będą dystrybuowane bezpłatnie) przy minimalnych kosztach.

Katarzyna Malak

Pasjonatka technologii, biznesu i marketingu z wieloletnim doświadczeniem w branży. Głównym celem jest dzielenie się wiedzą i inspirowanie innych do ciągłego rozwoju. Posiada bogate doświadczenie w analizie rynkowej, strategiach marketingowych oraz zarządzaniu projektami technologicznymi.

Polecane posty

Dodaj komentarz

Nigdy nie udostępniamy Twojego adresu e-mail.