Roll up z nadrukiem – sposób na skuteczną reklamę
25 January 2020

Roll up z nadrukiem – sposób na skuteczną reklamę

Katarzyna Malak

Nowy rok to nowe możliwości reklamowe, świeże pomysły i wydarzenia branżowe. Jedną z najczęściej wybieranych form reklamy zewnętrznej są roll upy z nadrukiem. Taka forma reklamy jest przenośna i nie zajmuje wiele miejsca, co stanowi jej główną zaletę. Jakie formy reklamy zewnętrznej przyciągną klientów?

Znana i lubiana klasyka reklamy zewnętrznej

Do klasycznych form promocji na zewnątrz należą wspomniane wcześniej roll upy z nadrukiem oraz ścianki reklamowe. Te pierwsze są wykorzystywane w trakcie koncertów, imprez plenerowych, a także podczas targów branżowych. Na spotkania branżowe na dużą skalę, jak 4Design Days, lepiej sprawdzą się ścianki reklamowe o większym formacie.

Oba modele reklamowe można zaliczyć do klasyki, która pozwala na uzyskanie zadowalających efektów zwiększenia rozpoznawalności marki.

Nowe dwudziestolecie to czas nowości

Systemy wystawiennicze drukarni Piga rozszerzyły asortyment o nowe produkty – flagi reklamowe i X-baner. Flagi i maszty to idealne rozwiązanie dla firm, które mają siedziby w trudno dostępnym miejscu, a chcą zaznaczyć swoją obecność w obiekcie. Kolorowe, oryginalne flagi w kształcie kropli, wiosła lub szarfy zwracają uwagę, a także pełnią funkcję informacyjną. Flagi to także dobry wybór na imprezy plenerowe, takie jak festiwale muzyczne.

Jednym z najnowocześniejszych nośników wystawienniczych jest X-baner (zwany również pajączkiem). Ze względu na swoją ergonomiczną konstrukcję stał się dużo bardziej mobilny niż tradycyjny roll up. Cienkie, aluminiowe rurki są odporne na warunki atmosferyczne i zniszczenia. Materiał winylowy (PCV) jest jednym z najtrwalszych materiałów, wykorzystywanych w modelach wystawienniczych. Lekkość i łatwość montażu powoduje, że pajączki zaczęły coraz częściej pojawiać się na największych imprezach branżowych w kraju, gdzie każda firma ma do dyspozycji znacznie ograniczoną przestrzeń.

Klasyczna forma reklamowa wciąż żywa

Wydawać by się mogło, że w XXI wieku głównym źródłem pozyskiwania klientów będzie reklama w mediach. Tymczasem tradycyjne nośniki reklamy zewnętrznej są udoskonalane i dopasowywane do potrzeb reklamodawców, by jeszcze lepiej spełniać swoją funkcję. Nowe nośniki wystawiennicze są lekkie, ergonomiczne i szybkie w montażu. Pozwalają na łatwe przeniesienie ich z miejsca na miejsce, a materiały. Z których zostały wykonane, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i atmosferyczne. O tym, czy kolejna dekada wprowadzi nowe rozwiązania, przekonamy się już niebawem.

Artykuł sponsorowany

Jak powinien przebiegać prawidłowy proces archiwizacji dokumentów w dobie RODO

Jak powinien przebiegać prawidłowy proces archiwizacji dokumentów w dobie RODO

Czytaj również

Dodaj komentarz